SLIMMERIK

1) Bolleboos 2) Filosoof 3) Geslepen persoon 4) Gewiekst persoon 5) Gladvogel 6) Goocheme jongen 7) Goochemerd 8) Hoogvlieger 9) Leperd 10) Pienter persoon 11) Schrander persoon 12) Slimmerd 13) Sluwerd 14) Uitgeslapen persoon

 

Online Slimmerik is een collectief van talentvolle mensen, slimmeriken op hun eigen vakgebied. Voor elk project vormen we een uniek team vanuit ons vertrouwde netwerk, en schakelen we alleen de expertises in die het project echt nodig heeft. Dat houdt ons flexibel, schaalbaar en scherp. 


patrickklerks.png

PAtrick Klerks - strateeg

Patrick trekt ten strijde tegen de 'wij moeten iets met'-mentaliteit: te veel bedrijven en organisaties redeneren nog vanuit het middel, en kijken niet naar hoe ze daadwerkelijk effectief resultaat kunnen behalen. En dat hoeft echt niet met foute marketing en knipperende banners: zolang je content authentiek is en meerwaarde biedt voor een specifieke groep ontvangers, zal het effect ervan stijgen. Of je nu wilt praten over hoe je creatieve marketing opzet, een training nodig hebt of gewoon eens wil brainstormen over hoe jouw organisatie zich met content online kan positioneren: Patrick komt bij je op de koffie.


PETER MOHNEN - strateeg

Peter richt zich als online strateeg op het realiseren van structurele groei in de snel veranderende wereld van online marketing. Hij helpt daarom merken, mensen en organisaties de juiste strategische keuzes te maken én draagt zorg voor de praktische uitvoering van die keuzes. Concreet vertaalt dit zich naar duidelijke strategieën gebaseerd op diepgaande kennis van doelgroepen, media en kanalen, optimaal presterende campagnes & content en duidelijke, inzichtelijke rapportages. Zijn absolute specialiteit is de inzet van paid media op social kanalen.

36142a5.jpg

FOTO FBA.jpg

JOCHEM DE VET - CREATIve producer

Wat heb jij dat je ontvanger wil zien, lezen, horen, hebben of gebruiken? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen bij elke stap die je zet, helemaal met betrekking tot online content. Jochem creëert authentieke, waardevolle content voor bedrijven en organisaties die begrijpen dat waarde bieden belangrijker is dan schreeuwen. 


PAULIEN MANDOS - CONTENTMANAGER

Paulien is een creatieve en effectieve project- en contentmanager. Met mooie en passende content nieuwe doelgroepen bereiken op een planmatige én flexibele manier, daar wordt ze blij van. Ze geeft advies over de juiste content passend bij wat jij ermee wil bereiken en ondersteunt bij copywriting. Daarnaast neemt ze het projectmanagement op zich en ontwikkelt met jou een werkproces dat bij je past. Ook is ze gespecialiseerd in het opzetten van events. Zo werkt ze als marketeer en projectleider voor een filmfestival en is ze producent voor twee videokunstenaars. 

1935364_131013311972_5167799_n copy.jpg

Anoek van der leest - redacteuR

Anoek.jpg

Astronauten die terugkeren van een missie raken niet uitgepraat over hoe mooi onze planeet eruitziet vanuit de ruimte. Maar ook hoe kwetsbaar dit kleine bolletje is in die oneindige ruimte. Ze gingen weg van huis, om iets te ontdekken over thuis. Dat is mooi, toch? Het leuke is dat je dit ook kunt toepassen op je persoonlijke situatie, maar ook op je organisatie. Door even afstand te doen van wat je kent, leer je beter in te zien wie je bent of wat de kern is van je organisatie of je boodschap. En daar wil Anoek graag een verhaal over schrijven. Of die nieuwsbrief. Of een fijn persbericht. Overtuigend en dicht bij de bron. Anoek is een astronaut op aarde. Met een laptop.


Stefan Breuer - projectleider

Stefan is een projectmanager gespecialiseerd in de vertaling tussen techniek en gebruiker. Hij wordt geroemd om zijn nauwkeurigheid en heeft aan een half woord genoeg. Of het nu gaat om de ontwikkeling van websites, apps of campagnes, Stefan is efficiënt, werkt overzichtelijk en is creatief in het vinden van oplossingen. Samen met jou bekijkt hij wat er technisch mogelijk is om jouw wensen om te zetten in een product. Vervolgens zorgt hij dat de dingen vlotjes verlopen en dat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Samenwerken was nog nooit zo fijn.