ONLINE STRATEGIE

Weet je nog dat we een paar jaar geleden allemaal vonden dat het er online vooral om ging om zoveel mogelijk vriendjes op Facebook te hebben, en dat we ook iets met Twitter moesten doen, al wisten we niet wat? Die tijden zijn voorbij. Online succes boeken betekent dat je vooraf goed bedenkt wat je echt wil bereiken, en hoe je mensen daartoe gaat verleiden. Niet door het in hun gezicht te schreeuwen, maar door een echte band op te bouwen, veel te luisteren en na het bieden van heel veel meerwaarde een wederdienst te vragen.


online marketing

De tijd van grote, logge campagnes mag dan voorbij zijn: online marketing is hot! Maar dan wel op een manier die bij het medium internet past. We begeleiden bedrijven en organisaties bij het opzetten van zinvolle marketing. Niet gericht op de snelle winst, maar met een permanente en zichzelf steeds verbeterende methodiek. 


Content

We ontwikkelen alle soorten content die nodig zijn voor online marketing: foto's, illustraties, video en tekst. Niet op een eigenwijze "wij zijn supercreatief dus wij weten alles beter"-manier, maar op een "we doen het samen en kijken vooral goed naar wat het effect is"-manier. Kijk, zo dus:


Trainingen, lezingen & workshops

Soms wil je gewoon dat iemand anders je vertelt hoe het moet. Daar is niks mis mee. Maar het kenmerk van een goede training, lezing of workshop is dat je vervolgens niet kan wáchten om zelf aan de slag te gaan. Wij brengen een verhaal met passie, maar zonder marketing-onzin! Van ons hoor je geen “top 5 manieren om met Facebook een buzz in de crowd te krijgen”. Waar we het wel over hebben: hoe verander je gedrag met online communicatie, hoe bind je mensen écht, en hoe leidt online communicatie tot meetbaar resultaat?


SOCIAL MEDIA

Sociale media bestaan niet! Het internet zelf wordt simpelweg steeds socialer, omdat we daar met z’n allen nu eenmaal behoefte aan hebben. En wat we nu sociale media noemen, zijn daar gewoon een kenmerk van. En dan is het ineens heel logisch: sociaal zijn, een echt mens zijn, kan leiden tot keiharde verkoop, fondsenwerving of gedragsverandering.